핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


دانلودموزیک ویدیویa-chaازsuperjunior

منبع:koreansunmovie.com

 لینک دانلود: www.mediafire.com



نظرات شما عزیزان:

Sayo
ساعت16:26---6 مهر 1390
واو!!! موزیک ویدیوش باحالو مرگ بود ... خصوصا تیپ هیوکی و کیو خیلی مرگ شده بود ... من که تا از مدرسه اومدم زودی رفتم آنلاین دیدمش

roya
ساعت22:45---5 مهر 1390
وای مرسی فریبا جون ، به خدا مدیونتم که اینو با این کیفیت عالی برای دانلود برامون گذاشتی . من از فورشیرد یکی با فرمت ام پی 4 دان کردم ولی خیلی کیفیتش خوب نبود در حالی که همون تیزر ام پی 4 عالی بود ولی الان خوشحالم . خیلی دوست دارم . مرسی

Reyhaneh E.L.F
ساعت1:05---5 مهر 1390
وااااااااای فریباااااااا جییییییییییییییغ!!!!!!!!
الان که رفتم دیدم آچا اومده از خوشحالی پریدم تو هوا!!!!!!! هورااااااااااااااااا
راستی بیا تو سایت به سوجو رای بده من نمیخوام سوجو دوم شه
راستی مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:superjunior, | موضوع: <-PostCategory-> |